Direktlänk till inlägg 5 mars 2015

Mindfulness på hundpromenaden!

Av Märith Sovin - 5 mars 2015 15:02

Idag var vädret underbart på promenaden till bryggan på den gemensamma badplatsen några kilometer från huset där vi bor. Sonen fick följa med då han hade en feberfri dag hemma från skolan. Vindstilla och en himmel utan moln gav oss både värme och energi! Vid bryggan åt vi våra smörgåsar och drack varm choklad. Hundarna brukar få tigga mat av oss, för det är ju trots allt picnic! Den chansen missar de inte, alla nöjda och glada, mycket vår i luften idag, en av årets bästa årstider enligt mig ?????

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Märith Sovin - 13 april 2015 15:07

Dagens Hundpromenad var helt underbar i vårvärmen och gav många möjligheter till att fotografera i naturen. Letade efter roliga motiv gärna sagolika motiv att bearbeta i fotoredigeringsprogrammet i datorn. ...

Av Märith Sovin - 13 april 2015 14:50

Etapp Upplandsleden Skoklosterslingan 31:1 lördag 11 april 2015. Då var premiärturvandringen detta år genomförd! Lotta och jag var laddade och fast beslutna att gå hela sträckan ( 14 km) som skulle leda oss runt Skoklosterslottet denna vackra vår...

Av Märith Sovin - 26 mars 2015 14:19

Fastnade på förmiddagen med att leta på ett alternativ att hitta vandringsleder via appar på mobilen. Till slut kom vi i alla fall iväg på dagens hunpromenad men också en upptrappning i sträcka inför vandringar på leder inom kort. Dagens sträcka blev...

Av Märith Sovin - 21 mars 2015 14:38

Tankarna börjar ta form hur jag vill lägga upp mina vandringar ? det kommer att bli spännande att ge mig i äg på leder jag i te vandrat på förut, vilken mat jag behöver ta med mig, vilken packning som passar mig bäst. En bra sak är kläder som andas, ...

Av Märith Sovin - 28 februari 2015 08:34

Med nya kameran tog jag och mina hundar en promenad i skogen hemma. Med naturen precis utanför husknuten är det lätt att gå långa sköna promenader. Den här promenaden känner båda hundarna till väl och går gärna före sin matte. Däremellan springer de ...

Presentation

Välkommen att följa mina vandringar på leder runtom i Sverige 😀 🐾 mina hundar en Sheltietik på 7 år och en Papillon-Chihuahua 2 år är mina goda följeslagare 😀🐕

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards